Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

ΜΠΛΟΓΚΟΠΑΙΓΝΙΟΝ!!

Δλδης τώρα πρέπει να ανταποκριθώ κι εγώ στην πρόσκληση της Αγγέλας για παιχνίδι?
Τι να κάμνομεν!Θα το υποστώμεν και τούτον κι ας βαριέέέέέμαι!!!
Λεμπόν,μιας κι έχω μαζί μου τη μανούλα βήτα με τον πατέρα μου,μπορώ να τη κάνω για
λίγο χωρίς άγχος και να κάνω ό,τι μου ζήτηξες Αγγέλα μου!!
Έχουμε και λέμε ή μάλλον γράφω τα εφτά κρυφά ελαττώματα που μου καταστρέφουν το ίματζ!!
Αρχίζω τώρα έτσι???ΧΜΜΜ!!

Α).Είμαι γκρινιάρα και σπασαρχίδω πάμπολλες φορές!
Β).Είμαι παραπονιάρα μέχρι να μου γίνει το χατήρι!!
Γ).Είμαι σέξι κι όποιος αντέξει(Μεταξύ μας ο Γιαννάκης μου αντέχει)!!!
Δ).Γουστάρω κάργα να προκαλώ εκείνους που ξινίζεται η μούρη τους!
Ε).Μέχρι πρότινος ήμανε τεμπέλα ως εκεί που δε πήγαινε άλλο και τώρα,θέλοντας και μη,
έγινα...νοικοκυρά!!Ας πρόσεχες ξανθούλαμ!
ΣΤ).Βαριέμαι εύκολα την ήρεμη ζωή,να περνούν οι μέρες χωρίς κάτι συναρπαστικό!
Ζ).Και τέλος,μου τη δίνει εδώ στη Γαλλία που με αποκαλούν Madame Stasino,
Μαντάμ Στασινό Ελληνιστί χάριν συντομίας!Νομίζω πως είμαι καμιά...μαντάμ
από τις άλλες!!Έλεος ρε σύμμαχοι έλεος!

Αυτά καλοί μου άνθρωποι και δεν θέλω αρνητικά σχόλια έτσι??Δεν αναρωτήθηκα ποτέ μου
αν δεν ήμουν αυτή που είμαι,ποια θα ήθελα να είμαι!!
Είμαι η Νάντια και είμαι καλά!
Τώρα όποια φίλη ή φίλος θελήσει,ας μας γράψει κι αυτός,όχι εκεί που ξέρει,αλλά τα εφτά
κρυφά του ελαττώματα!!
Με τις υγείες μου γιατί έχω και δυο μωράκια η μανούλα!

ΥΓ.Γουστάάάάάρω κρυφές ελαττωματιές!!!

4 σχόλια:

  1. Είσαι Θεά!
    Χα χα χα χα χα χα χα
    Φιλιά πολλά γλυκιά μου!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα καλά βρε, τι αγχώνεσαι...
    Καλημέρα, καλό μήνα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλα τα λεφτά είσαι Νάντια!!!χαχαχαχα

    Καλημέρα και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ:))))
    ΑΦΗΝΩ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΦΩΤΕΙΝΟ ΜΗΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!
Αν αργήσω να απαντήσω στο σχόλιό σας μη μου κρατήσετε κακία,δεν είναι πάντα εύκολο για μένα λόγω ανωτέρας βίας!
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Τραμπ και ξερό ψωμί??

Πως είπατε? Τα'παιξε η ξανθιά και δεν ξέρει τι λέει,όπως έλεγε ο Γιαννάκης μου όταν σε ανύποπτο χρόνο προτού εκλεγεί,του είπα πως αυτός...