Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

ΑΝΤΙΟ ΜΕΓΑΛΕ,ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑΞΙΔΙ!

Δεν συνηθίζω εδώ και πολύ καιρό να αναρτώ τόσο σύντομα,αλλά σήμερα θα κάνω μιαν εξαίρεση.
Διάβασα εδώ αυτην την είδηση και συγκλονίστηκα,γιατί απο αγαπημένα τραγούδια του που γούσταρα και γουσταρίζω,ξεχώριζα πάντοτε το παρακάτω.


Αλλά και αυτό που ακολουθει,  ήταν η αφορμή να σκιρτήσει το κοριτσίστικο καρδουλίνι για τον Γιαννάκη μου που ήταν το νάμπερ ουάν όταν έπαιζε κάποτε κιθάρα ,σε κάποιο ωδείο,όπου ξεκινούσα κι εγώ σγα σγα να..γρατζουνίζω κιθαρούλα!!

Εδώ ζωντανά με το φιλαράκι του τον Phil,είναι τώρα μαζί και θα τα λένε εφεξής!
Καλό σου ταξίδι Garry και σε ευχαριστούμε για τα υπέροχα κομάτια που μας χάρισες!

8 σχόλια:

  1. Συγκλονίστηκα κι εγώ Ντίνα.
    Εγώ θα κάνω λόγο για το STILL GOT THE BLUES Ήταν ο Ύμνος!!!
    Αιωνία η μνήμη του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κρίμα, έφυγε ένας μεγάλος κιθαρίστας!!!
    Τι να πεις για τα σόλο του..
    καλησπέρα Ναντια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ Άθεε,όντως είναι ύμνος!
    Άλλος ένας από αυτούς που χρωστάει τα πάντα η ροκ σκηνή έφυγε και μείναμε φτωχότεροι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σολαρίσματα που χτυπάνε κατευθείαν στη καρδιά Φούλη μου!
    Ένας ένας φεύγει και μένομε με το παράπονο.
    Καλημέρα Φούλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπεροχος ήταν!
    κριμα έφυγε ένα μεγάλο ίνδαλμα
    ζωγράφιζε με τα σολα του!

    Δεν πρόκειται να ξεχαστεί όσα χρόνια και να περάσουν!

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Ελένη μου!
    Όντως ήταν υπέροχα υπέροχος και αφάνταστα ευρηματικός!
    Καλημέρααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!
Αν αργήσω να απαντήσω στο σχόλιό σας μη μου κρατήσετε κακία,δεν είναι πάντα εύκολο για μένα λόγω ανωτέρας βίας!
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Τραμπ και ξερό ψωμί??

Πως είπατε? Τα'παιξε η ξανθιά και δεν ξέρει τι λέει,όπως έλεγε ο Γιαννάκης μου όταν σε ανύποπτο χρόνο προτού εκλεγεί,του είπα πως αυτός...