Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

ΤΩΡΑ,ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ ΝΑ ΤΑ ΣΟΥΡΩ?

Αχ...δεν μπορώ!
Κάποιοι το κάνουν επίτηδες και χαλάνε το νιρβάνα μου!Κάποιοι είναι βαλτοί,πως αλλιώς να το εξηγήσω?
Σε τι αναφέρομαι?Προφανώς θα είδατε το βίντεο με τα επεισόδια στη Κερατέα και το δίποδο που ξυλοκοπούσε τον παππού!Ίσως να είδατε και το άλλο που κάποιο άλλο δίποδο έβγαλε πιστόλι στα ίδια επεισόδια,όπως θα είδατε επίσης και  τη φωτογραφία με έναν ματατζή ο οποίος είχε χαραγμένα τα αρχικά των ες ες στο κράνος του και προσπαθώντας να δικαιολογηθούν,είπανε πως είναι τα....αρχικά του ονόματός του!!!
Τυχαία όλα αυτά?
Θα με πεις τι σε νοιάζει μωρή ξανθιά!
Με νοιάζει ρε,γιατί δεν γουστάρω,μέσα σε όλα όσα έχουν πει οι ξένοι για μας,να τους δίνουμε τροφή για επιπλέον σχόλια εις βάρος μας,επειδή κάποια δίποδα τέρατα την είδαν εξουσία και ξυλοκοπούν όποιον δεν τους κάνει κέφι!
Φταίω εγώ που λέω ότι αυτά τα δίποδα κτήνη έχουν μέσω του γενεαλογικού τους δέντρου καταβολές από την εποχή των βασανιστών της εσα και των ξερονήσων??
Φταίω όταν λέω πως γεννιέται κάποιος γουρούνι και δεν γίνεται?
Πρέπει να τόχεις αγάπη μου για να κοπανάς ανήμπορους ανθρώπους,να ρίχνεις δακρυγόνα στις αυλές τους και να μπουκάρεις στα σπίτια τους  γιατί είσαι εξουσία και δεν υπολογίζεις τπτ!!
Θα με πεις εκτελούν διαταγές!
Σοβαρά??Τότε αν κάποιος από δαύτους είχε μια κάποια στοιχειώδη αξιοπρέπεια θα τα βρόνταγε κάτω και θα έφευγε,αλλά΄τι να λέμε τώρα!!
Ήθελα να ήξερα ορφανό είναι το κτήνος?
Αν ήταν απέναντί του ο πατέρας του ή ο παππούς και διαδήλωνε για οποιονδήποτε λόγο θα ξυλοκοπούσε και αυτόν?
Πιθανόν διότι είπαμε,διαταγές εκτελούν!
ΟΥΣΤ,λουλούδια γεωπόνοι!!

4 σχόλια:

  1. Δεν έχω δει τίποτα,βλέπεις δεν βλέπω πια τβ...
    Κατάχρηση εξουσίας,τι να πω!αρνούμαι όμως να πιστέψω ότι όλοι είναι ίδιοι...
    Καλημέρα μανούλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οτι σ'αυτά τα σώματα πηγαίνουν όλα τ'αποβράσματα της κοινωνίας δεν μ'εκπλήσσει!
    Οταν βρούν ευκαιρία βγάζουν όλο το κτήνος από πάνω τους γιαυτό τους σιχαίνεται ο κόσμος!

    Καλή εβδομάδα με φιλιά θαλασσινά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Φούλη μου!
    Κι εγώ αρνούμαι να το πιστέψω πως είναι όλοι ίδιοι,αλλά ξέρεις όταν τα κρούσματα είναι συνεχόμενα και υπάρχει αυτή η παρανοημένη συναδελφικότητα,τότε θα μιλάμε για ένοχη σιωπή!
    Τες πα,συγχίστηκα με τον άμοιρο παππού όπως τον έιδα να τον τραβάνε και να τον ξυλοκοπούν!!
    ΚΑΛΗΜΕΕΡΑΑΑΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σαν το ξάδελφό μου καλή ώρα,που έμαθα ότι δήλωσε την επιθυμία του να γίνει ματατζής!!
    Ακόμα κι ο πατέρας του τον αποκύρηξε!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!
Αν αργήσω να απαντήσω στο σχόλιό σας μη μου κρατήσετε κακία,δεν είναι πάντα εύκολο για μένα λόγω ανωτέρας βίας!
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Τραμπ και ξερό ψωμί??

Πως είπατε? Τα'παιξε η ξανθιά και δεν ξέρει τι λέει,όπως έλεγε ο Γιαννάκης μου όταν σε ανύποπτο χρόνο προτού εκλεγεί,του είπα πως αυτός...