Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

ΔΕΝ ΜΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΤΕΛΙΚΑ!!


Η σχέση μου με κάθε είδους θρησκείες,δεν θα τόλεγα πως είναι αρμονικές.Δεν πήρα στα σοβαρά καμιά τους,διότι απλούστατα τις θεωρώ κατασκευάσματα της άρχουσας τάξης,όπως και τόσα άλλα,για καταστολή και καθοδήγηση του κοπαδιού σε ουτοπίες και μετά θάνατον δικαιοσύνες!!!
Όμως,χθες ψυχοσάββατο,αισθάνθηκα την ανάγκη να φτιάξω για πρώτη φορά στη ζωή μου κόλλυβα με συνταγή που μ' έδωσε η πεθερά μου και να τα πάω εδώ στην  εκκλησία του Αγίου Σπυρίδωνα να τα διαβάσει ο παπάς και να ανάψω ένα κεράκι στη μνήμη της μανούλας μου!!!
By the way,υπάρχει εδώ στη Νίκαια ορθόδοξη εκκλησία με Έλληνες παπάδες που ανήκουν στο οικουμενικό πατριαρχείο όπως γράφει και η ταμπέλα στην απόξω.
Τώρα καταλαβαίνω απόλυτα,πως εκμεταλλεύονται κάποιοι επιτήδειοι την ανάγκη του ανθρώπου μπροστά σε κάποια αδυναμία του για το θείον ή ό,τι υπάρχει τέλος πάντων!
Βέβαια αισθάνθηκα όμορφα,υπέροχα όμορφα στη ψυχή μου που έκανα κάτι για τη μαμά και θα το ξανακάνω και όποτε τύχει να περάσω έξω από τούτη την εκκλησία,πάλι θα της ανάψω κερί για τη μνήμη της,δεν είν' κακό!!
Σίγουρα ισχύει και τούτο που μ' έμαθαν,όσο θυμάσαι τους ανθρώπους που χάνεις,αυτοί είναι ζωντανοί,όταν τους ξεχάσεις πεθαίνουν.

6 σχόλια:

  1. Ζεί η μανούλα σου μέσα από σένα Νάντια μου και όλοι οι δικοί μας που'ναι εκεί πάνω.
    Μια φορά και'γω θέλησα να κάνω το "χρέος" μου για τον αδελφό μου ήταν Τσικνοπέμτη η παλιο παρέα μπρεκόπινε και'γω έβραζα το κόλλυβο με μεζέδες παρέα!
    Δεν ήξεραν να βάλουν το ψυχοσάββατο λίγο μετά τις απόκριες:))

    Να'σαι καλά με φιλιά θαλασσινά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαλάλι το ξενύχτι για την κατασκευή τους,πολύ το ευχαριστήθηκα Ελένη μου!
    Σε ευχαριστώ πολύ!Να είσαι καλά!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φχαριστώ Αγγελάκι μου να είσαι καλά!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι μέσα μας βαθιά..
    καλημέρα, καλό μήνα κουκλίτσα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα νάχουμε Φούλη μου και καλές απαντήσεις νάχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!
Αν αργήσω να απαντήσω στο σχόλιό σας μη μου κρατήσετε κακία,δεν είναι πάντα εύκολο για μένα λόγω ανωτέρας βίας!
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Τραμπ και ξερό ψωμί??

Πως είπατε? Τα'παιξε η ξανθιά και δεν ξέρει τι λέει,όπως έλεγε ο Γιαννάκης μου όταν σε ανύποπτο χρόνο προτού εκλεγεί,του είπα πως αυτός...