Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ειδήσεις!!!!

Σήμερα καθώς είμαι ξάγρυπνη από τις 3 τα άγρια χαράματα και περιδιαβαίνω σαν το φάντασμα δώθε κείθε,είπα να γράψω κάτι και να μοιραστώ μαζί σας κάποιες αναρτήσεις που διάβασα,έτσι να πιάσω και λίγο χώρο σε τούτο το μπλόγκιον!!
Ανακάλυψα εδώ τούτη την ανάρτηση και εκ πρώτης εντυπώσεως σκέφτηκα πως κάποιος κάνει πλάκα!
Με λίγο προσεκτικότερο διάβασμα καθώς και των σχολίων,έσκασα στα γέλια.
Κοίτα να δεις όταν κάποιοι θέλουν να κατευθύνουν το κοπάδι προς μια συγκεκριμένη πορεία,τι μπορούν να γράψουν!
Και γιατί ρε φίλε να είναι ο τέταρτος?Τον ρώτηξες??Εγώ σλέου πως ήταν ο τρίτος!Σούδειξε ταυτότητα??
Δεν πάμε καλά αδέλφια,να προσέχουμε τα ληγμένα!!
Μία πιο ενδιαφέρουσα είδηση από το ίδιο μπλόγκιον,είναι και τούτη η οποία πέραν από τη σοβαρότητα ή όχι της είδησης,έχουν εξίσου ενδιαφέρον τα σχόλια των αναγνωστών!!
Θέλετε κι άλλο?Διαβάστε και τούτο να προβληματιστείτε!
Θα με πεις τώρα,εσύ κάνεις το παπαγαλάκι του κάθε πικραμένου??
Όχι ρε φίλε,απλά είμαι της άποψης,διαφωνώ για ό,τι λες και θα σε πλακώσω στις μπούφλες άμα συνεχίσεις να το λες!!Υπάρχει πιο δημοκρατικότερον??ΟΕΟ??
ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

8 σχόλια:

  1. Πώς να το σχολιάσει κανείς, ειδικά το πρώτο, βρε ξανθομάνα…
    Μαλακοπίτουρα έχουν στο κεφάλι τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα γι'αυτό δεν σχολίασα τπτ!!
    Περίμενα κάτι και από σένα!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΘΕΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑ ΦΟΥΛΗΗΗ!!!
    Να είσαι καλά και μην ανησυχείς,όλα θα πάνε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπλοκάρεις απ'τα μαύρα χαράματα και αφήνεις μωρά και Γιαννάκη μόνα?
    Χαλάρωσε και λίγο ξανθομάννα τώρα που μπορείς οσο μεγαλώνουν τα μωρά μεγαλώνουν και οι υποχρεώσεις!

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με παρεξήγησες Ελένη μου!Μαζί τους είμαι και ο λάπης αγκαλιά!!
    Τι να κάνω η άμοιρη που με ξυπνάνε τα κλάματα τέτοιες ώρες???Άντε μετά να σε πάρει ο ύπνος!
    Και ο Γιαννάκης μου πόσο να αντέξει και αυτός δίπλα μου ξάγρυπνος???
    Τους κοιμίζω λοιπόν όλους και μένω εγώ να φυλάω σκοπιές!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χα χα χα χα χα χα χα χα
    Χα χα χα χα χα χα χα χα
    Οκ το διάβασα κι αυτό
    και γελάω για να μην κλάψω για το χρόνο που έχασα
    διαβάζοντας μαλακίες!!!!Σμουατς κοριτσάρααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημερα Αγγέλα μου!!
    Να διαβάζουμε για να ξέρουμε τι κυκλοφορεί ΧΑΧΑΧΑ!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΟΣΜΑΟΥΤΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!
Αν αργήσω να απαντήσω στο σχόλιό σας μη μου κρατήσετε κακία,δεν είναι πάντα εύκολο για μένα λόγω ανωτέρας βίας!
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Τραμπ και ξερό ψωμί??

Πως είπατε? Τα'παιξε η ξανθιά και δεν ξέρει τι λέει,όπως έλεγε ο Γιαννάκης μου όταν σε ανύποπτο χρόνο προτού εκλεγεί,του είπα πως αυτός...