Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

ΧΑΛΑΣΑ ΚΙ ΕΓΩ!!


Προχθές,Κυριακή,κατεβήκαμε οικογενειακώς για μια βολτίτσα στη πόλη.Αράξαμε κάπου το τετράτροχο και είπαμε να βγάλουμε το διπλοκάροτσο με τα διδυμούλια και να περπατήσουμε στο κέντρο της πόλης και να χαζέψουμε γενικώς!
Ως ξανθιά φιλάρεσκη που φροντίζει την εμφάνισή της γενικώς,τι άλλο θα τραβούσε τη προσοχή μου από τις βιτρίνες των καταστημάτων όπου ήθελα να ερευνήσω τις τάσεις της φετινής....κολεξιόν!!Έλεος!!
Μεταξύ λοιπόν της βιτρίνας και του χαζέματος,ακούω ξαφνικά στη διαπασών,ένα Ελληνικότατο τραγούδι από κάποιο αυτοκίνητο που περνούσε εκείνη τη στιγμή!
Ο Γιαννάκης μου,κλασικά,πετάει την ατάκα του!
Πολύ λακαμάς πρέπει να είναι τούτος!Δε γνωρίζει ότι θα τον σταματήσουν για ηχορύπανση??
Μόνον εμείς οι Ελληναράδες αγάπη μου κυκλοφορούμε έτσι και στη...φούστα μας όλα!!
Εμένα όμως άλλο με έτρωγε,ήθελα να μάθω ποιο ήταν αυτό το τραγούδι και ποιος το...γάβγιζε!
Ο Γιάννης βέβαια δήλωσε άγνοια διότι πέραν του έντεχνου κουλτουροτζερτζελέ,δεν κατέχει και πολλά από τα Ελληνικά τραγούδια,ούτε καν του συντοπίτη του Χατζηγιάννη!!
Anyway,μέχρι να επιστρέψουμε σπίτι κόλλησα με τούτο το κομμάτι!
Όταν με το καλό γυρίσαμε σπίτι,άρχισα να ψάχνω στο γιουτούμπη και να κάνω συνδυασμούς των στοίχων που άκουσα,βάζοντάς τους στο ψαχτήρι!
Και ιδού!
Φως στο τούνελ,ευρέθη και νάτο!
Τι λέτε?Είμαι βαριά??
Πρόκειται περί αναφυλαξίας?Έφαγα ληγμένα και δεν το πήρα χαμπάρι ή λόγω του νόστου  της Πατρίδος τάχω παίξει και ακούω ό.τι νάναι?
Αχ πείτε μου,είμαι καλά?Θα επιζήσω????

8 σχόλια:

  1. Καλημέρα Ξανθούλα!
    Που βρέθηκε αυτό το καψουροτράγουδο στας Γαλίας??
    Είναι της δεκαετίας του 80 τότενε είχε μεγάλο σουξέ ο Κοντολάζος τώρα και αυτός στ'αζήτητα.
    Ηταν δεν ήταν 2χρονών ο μικρός μου που είχε κολλήσει ένα που άκουγε συνέχεια στο σπίτι
    "Εγώ νε ήμουνα αλήτη αλήτη με'κανε νεσυ"

    Και'ήσουν και πρόσφατα εδώ φαντάσου να κάνεις χρόνια τι θα ακούς:))

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα κοριτσάρα!
    Εσείς νοσταλγείτε την πατρίδα
    κι εμείς εδώ θέλουμε νε την κάνουμε
    Τι να σου πω για το τραγούδι τώρα;
    Μου βγηκε ο καφές απ τη μύτη!
    Δεν νομίζω πως είσαι καλά!
    Να το κοιτάξεις
    Κατά τα άλλα οκ το λες κ μόνη σου
    στις ετικέτες:ΓΑΒ
    Φιλιά πολλάαααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΩΡΑ.ΑΛΛΟΙ ΝΟΣΤΑΛΓΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΒΡΙΖΟΥΝ:))
    ΠΕΡΑΣΕ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΓΙΑΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑVATAR.ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Ελένη μου!
    Όντως άρχισα να νοσταλγώ οτιδήποτε θυμίζει Ελλάδα!Τάχω παίξει η μανούλα!!Χθές ο Γιάννης,για να με προγκάρει, μούφερε ένα σιντί με κάτι τέτοια περίεργα κομμάτια,ήταν κι αυτό μέσα!!
    ΚΑΛΗΜΕΕΡΑΑΑΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγνώμη Αγγέλα μου,δεν τόκανα επίτειδες!!!
    Όντως πρέπει να το κοιτάξω,έχω πάθει ζημιά!!!
    ΚΑΛΗΜΕΕΡΑΑΑΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιατί καλέ μου Αθεούλη??
    Μιλάμε πολύ άσμα το γαβγάβ!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γειά σου καλέ μου ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ!!
    Να είσαι καλά!Θάρθω να γράψω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!
Αν αργήσω να απαντήσω στο σχόλιό σας μη μου κρατήσετε κακία,δεν είναι πάντα εύκολο για μένα λόγω ανωτέρας βίας!
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Τραμπ και ξερό ψωμί??

Πως είπατε? Τα'παιξε η ξανθιά και δεν ξέρει τι λέει,όπως έλεγε ο Γιαννάκης μου όταν σε ανύποπτο χρόνο προτού εκλεγεί,του είπα πως αυτός...