Σάββατο 24 Ιουνίου 2017

ΘΕΩΡΙΑΙ ΣΥΝΟΜΩΣΙΑΣ.... ΚΑΙ ΑΛΛΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ!

Δη λαδής τώρα το...Μικρόν Μανωλάκιον με την αποχή στο 57%, περιμένει να πράξει αυτά που έταξε??Και να κάνει.....μεταρρυθμίσεις??
Κι ελπίζει πως όόόλα αυτά που θέλει να εφαρμόσει θα τα περάσει...αβρόχοις ποσί?
Μιλάμε σοβαρά τώρα ή κάποιοι μας δουλεύουν...σταυροβελονιά?
Μην κοιτάς που στη Πατρίδα μου Μανωλάκη ο Alexis και το καμένο δεκανίκι του, έπιασαν Κώτσο το λαό και μπαστακώθηκαν στο σβέρκο του! Άλλος λαός, άλλα ήθη, άλλα έθιμα!!
Εδώ αγάπη μου όπως ανθίζεσαι είναι Γαλλία, η χώρα του Διαφωτισμού κι άλλης κουλτούρας
Προβλέπω καυτή τη πενταετία σου Μικρέ!
Πάντως, άμα γουσταρίζεις να παραμυθιάσεις τους Γάλλους και να τη βγάλεις ξέξασπρη, σου προτείνω ν' απευθυνθείς στον Alexis και το δεκανίκι του για εντατικά μαθήματα!
Όταν διαβάζω....αναλύσεις και παρακολουθώ συζητήξεις  γελάω, ξεκαρδίζομαι!!
Ξεχνούν, αγνοούν ή δεν ακουμπάνε το προφανές?
Σκέφτονται και τη θεσούλα τους ορισμένοι. Να τα βάλω με το...σύστημα?
Δεν είναι εποχή για ηρωισμούς αγάπη μου.
Γι' αυτό τώρα κάθομαι και λέω, ποια είμ' ιγώ που θα θίξω το καθεστώς?
Απλά να κάνω κάποιες επισημάνσεις.
Έπαψα από καιρό ν' ασχολούμαι με τα πεπραγμένα, τόσο στη Πατρίδα, όσο κι εδώ. Ενημερώνομαι απλώς και μέχρι εκεί.
Ξες, έβαλα κάτω τη ξανθιά λογική μου, τα ζύγιασα απ' έδω, τα ζύγιασα απ' έκει και κατέληξα στο συμπέρασμα πως, το σύστημα κάθε χώρας, επιβάλει αυτόν που θα το εξυπηρετήσει καλύτερα, με κάθε θεμιτό ή και αθέμιτο πολλές φορές μέσον και τους λαούς τους έχουν γραμμένους, κοιμισμένους και διαρκώς εύπλαστους!!
Όλα τα περί δημοκρατίας, Ευρωπαϊκού ιδεώδους, αλληλεγγύης είναι για τους αφελείς και....συννεφο ιπτάμενους!!
Δες τι έγινε στη γιούζα και πως επέβαλαν τον τραμπάκουλα! Είναι και τούτος μέρος του παιχνιδιού που εκτυλίσσεται στις μέρες μας. Όσοι δεν το καταλαβαίνουν, τους συνιστώ open your eyes!!!
Της κωλοτούμπας το ανάγνωσμα!
Κοιτάζω λοιπόν πως θα περνώ καλύτερα με τους δικούς μου, γιατί ξέρω πως και τα θαύματα που επικαλούνται κάποιοι, είναι στημένα και ανύπαρκτα!
Σιγά μην κάτσει ο καλός θεούλης ν' ασχοληθεί μαζί μας! Υπάρχουν κι άλλοι πλανήτες που έχουν την ανάγκη του!!
Γι' αυτό σε λέω αναγνώστη μου, μη μασάς, μη κολλάς και μην νοιάζεσαι για τη ταμπέλα που τυχόν θα σου εφαρμόσουν τα πρόβατα στο κούτελό σου! Οι ταμπέλες είναι για τις αγέλες όπως ξέρεις!
Παιχνίδι και τζέρτζελο να γίνεται αγάπη μου.
Τόσο μα τόσο απλά είν' τα πράγματα!
Υγεία να έχουμε, ψηλά το κεφάλι και χαμογέλα!
Ξέρεις το χαμόγελο πολλές φορές, κάνει τους άλλους ν' ανησυχούν και να ψάχνονται!!
Άστους στη κοσμάρα τους φίλτατε!

Αυτιάάάάά!!!

ΥΓ. Γιαννάκη πούλα το!!


2 σχόλια:

  1. συμφωνώ και επαυξάνω σε όσα λες και λίγα είναι.εχω μια απορια όμως
    Λες Γιαννάκη πούλα το! τι εννοείς/
    Οσο για τη ξεναγηση στη Νίκαια ναξερες μόνο τι μου θυμισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμπά θα με Ερασιτέχνη που σε ξέχασα, μη με παρεξηγείς. Ελπίζω να μην ξύπνησα κακές αναμνήσεις απ' το παρελθόν! Όσο για τον Γιαννάκη τον άντρα μου ξέρει αυτός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!
Αν αργήσω να απαντήσω στο σχόλιό σας μη μου κρατήσετε κακία,δεν είναι πάντα εύκολο για μένα λόγω ανωτέρας βίας!
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Τραμπ και ξερό ψωμί??

Πως είπατε? Τα'παιξε η ξανθιά και δεν ξέρει τι λέει,όπως έλεγε ο Γιαννάκης μου όταν σε ανύποπτο χρόνο προτού εκλεγεί,του είπα πως αυτός...