Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017

ΜΑΛΑΚΟΜΑΓΝΗΤΗΣ!

Μαλακομαγνήτης-Σύνθετος λέξις εκ του μαλακίου και του μαγνήτη.
Ζωτικό όργανο όπου συναντάται κατά 70 τοις εκατό στις γυναίκες εκ γενετής και κατά 30 τοις εκατό στα πρώτα χρόνια της εφηβείας.
Σκοπός του είναι να τραβάει κάθε είδους μαλάκιον, ασχέτως φύλου, και να βλαστημά την ώρα και τη στιγμή που έχει τούτο το όργανο!
Τρόποι καταπολέμησης δεν υπάρχουν εκτός αν γίνει σκληρόπετση κι αναίσθητη στις προκλήσεις!

Από την αρχή της......καριέρας μου ως μπλογκερίστριας, υπήρξαν αρρωστημένες καταστάσεις.
Ανώνυμα ως επί το πλείστον υβριστικά σχόλια, γεμάτα υπονοούμενα για το άτομό μου, εξυπνάδες, ριχτάρια στη ψύχρα και ούτω καθ' εξής.
Δεν έδινα και πολύ σημασία ούτε ασχολούμουν, αλλά αναγκάστηκα να βάλω....face control!
Η κατάσταση μέρα με τη μέρα χειροτέρευε ώσπου κάποια σχόλια έπαιρναν τα σκάγια και τη μάνα μου!!
Ποιος είδε την ξανθιά και δεν τη φοβήθηκε! Αυτό ήταν!
Ανέλαβε δράση η σκοτεινή μου πλευρά και εν μέρει τακτοποιήθηκε το θέμα, face to face!
Όσο ήμανε έγκυος στα δίδυμα και στους πρώτους μήνες μετά τη γέννα, λες και κάποια ζωάκια ήταν βαλτά αφενός μεν σε μένα να κάνουν τα νεύρα κορδελιάστρες, αφετέρου δε να θηλάζω τα βρέφη μου φαρμάκι!!
Αρχές του '13 που έμεινα έγκυος στην Ελενίτσα, πήρα την απόφαση για να μην ξαναζήσω πάλι το ίδιο έργο,να διακόψω τελείως το μπλόγκιν άσχετα που τα συγκεκριμένα ....ζωάκια συνέχιζαν το βιολί τους!
Κατόπιν ήλθε και το τέταρτο παιδί το '15, οπότε ήταν εκείνη τη χρονική στιγμή αδιανόητο από μέρους μου το come back!
Μέχρι φέτος το Μάρτη όπου σταμάτησε ο θηλασμός και η ξανθιά σκεφτόταν πλέον σοβαρά την επαναφορά και ό,τι ήθελε προκύψει!!!
Θα με πεις τώρα αισθάνθηκες καλύτερα? Ποιος ό λόγος που ξεκινάς πάλι??
Ναι, αισθάνομαι καλύτερα διότι είμαι ΚΑΙ πεισματάρα ΚΑΙ εγωίστρια ΚΑΙ δεν θέλω να κάνω το χατίρι στα...ζωάκια!
Γι' αυτό
Στο φινάλε έγινα τόσο αναίσθητη που ό,τι και να πουν ό,τι και να γράψουν, δεν με αγγίζουν!
Ζω εγώ καλά με τον άντρα και τα παιδιά μου? Αυτό με νοιάζει! Να ζω τη κάθε στιγμή της ζωής και να την απολαμβάνω με τ' αγαπημένα μου πρόσωπα. Τα κόμπλεξ των τρίτων δε με νοιάζουν!
Για να δεις όμως πόσο δίκιο έχω, ενώ είχα εξαφανιστεί τελείως, κάποιοι συνέχιζαν να στέλνουν μηνύματα όλον αυτό το καιρό και τώρα που γύρισα εντάθηκαν!
Συνεχίστε αγάπες μου, καρφάκι δε μου καίγεται. Κατανοώ τη θέση και τις αγωνίες σας λόγω της κρίσης που περνάτε και θέλετε κάπου να ξεσπάσετε!
Εδώ είμαι! Βαράτε!
Μόνο αν κάποιος από σας έχει αδένες εκεί σακάτ, του κάνω τα εισιτήρια νάρθει εδώ να με βρει να πει ό,τι έχει να πει φάτσα κάρτα!!
Κι αν μεν ικανοποιηθώ απ' τις εξηγήσεις, θα του κάνω και τα ναύλα της επιστροφής, ειδάλλως πίσω με ωτοστόπ ή με τα πόδια!

Μάθετε ν' αγαπάτε παιδιά! Μόνον αυτό μας έμεινε γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει και αν θα ξημερώσεις με τα τόσα που συμβαίνουν καθημερινά. Μια κακία μένει στο τέλος!
Άντε μπράβο αγάπες μου!

Υγεία να έχετε και μη σταματάτε!!Σας αγαπώ κι ας βρίζετε χυδαία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!
Αν αργήσω να απαντήσω στο σχόλιό σας μη μου κρατήσετε κακία,δεν είναι πάντα εύκολο για μένα λόγω ανωτέρας βίας!
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Τραμπ και ξερό ψωμί??

Πως είπατε? Τα'παιξε η ξανθιά και δεν ξέρει τι λέει,όπως έλεγε ο Γιαννάκης μου όταν σε ανύποπτο χρόνο προτού εκλεγεί,του είπα πως αυτός...