Σάββατο 8 Ιουλίου 2017

TALES OF MYSTERY AND IMAGINATION!!

Το παπόρι απ' την Ασία μας έκανε άνω κάτω!!
Άραγες, θα μάθουμε ποτέ ΠΟΙΟΣ είναι ο παίκτης??Ζητάω πολλά ε?
Βλέπω σφίγγεσαι Μανωλάκη, σε πιάσανε οι...ωδίνες!!
μη μασάς αγάπη μου, ξες εσύ! 'Αλώστε ο Alexis είναι πάντα εκεί και περιμένει!
Τεράστιε, Ανεπανάληπτε, Ανυπέρβλητε, Απροσδιόριστε, Ακαθόριστε!!!
Τρέλανέ μας παλουκάρι μου! Τρέλανέ μας όλους με το φίλο σου τον Πουτινιάρη!!
Έχεις δίκιο Ελληναρά μου, απόλυτο!
Για όλα φταίνε οι Εβραίοι, οι Γερμανοί, οι Τούρκοι, οι εξωγήινοι, εκτός από σένα!
Ως γνωστόν εσύ είσαι αθώο περιστεράκι και παρθένα!! Το ερώτημα είναι σε ποια τρύπα???
Ναι βρε κουτό! Κυκλοφορώ κι εγώ με...prada όπως είδες! Ξες τώρα,στη τελευταία μου επίσκεψη στα
πάτρια εδάφη, αγόρασα τρεις! Για μένα και τις δύο καρδιακές μου φιλενάδες!!!
Άμα κάνεις μια βολτίτσα στα πέριξ της οδού Αθηνάς, θα βρεις κι εσύ! Εκατό ευρωπουλάκια ΚΑΙ οι τρεις τσαντούλες σε προσφορά απ' τα.....Κινέζικα!!!
Και η δική μου μαλακία ξες έχει ένα όριο! Προτιμώ να τα φάω με το έτερον ήμισυ για τρέλες στις...
Σεϋχέλλες που λέει και το άσμα, παρά να δώσω ένα πεντοχίλιαρο για μια τσαντούλα!
Παιδιά, έχασα επεισόδια!!
Άνθρακες ο θησαυρός του εθνικού μας ήρωα Σώρρα! Παν' τα δις αγάπη μου, τώρα μέσα το κεφαλάκι
άμα τη αφίξει νέου εθνοσωτήρα!!
Γιατί ειν' κακό το παράλληλο νόμισμα?? Επειδή δεν θα γίνονται οι....δουλίτσες μας?
Καλό σου ταξίδι Άρχοντα Μίνωα! Είχες τα πάντα εκτός από ένα! Την αληθινή αγάπη!
Αυτό το καμένο δεκανίκι από μαλακία σε μαλακία το άμοιρο!
Έμπλεξες με τον Βαγγέλα? Την έκατσες την λέμβο!!
Γειά σου ανεμπόδιστε Παυλάρα.
Όχι Σοβιετία να τους κάνεις, αλλά Ζιμπάμπουε και Ουζουμπούρου τέτοιοι που είναι!
Ορίστε? Δεν ξες την Ουζουμπούρου?? Ρώτηξε τον Alexis που ξέρει από γεωγραφία!!!
Τώρα αγάπη μου, τι θα κάνεις χωρίς....σουρβάιβορ??? Πως θα γεμίσεις το ανεκπλήρωτο κενό?
Ζητείται επειγόντως νέα σειρά για το κοπάδι!
Προχθές έπεσα στο κανάλι του Καρά-Τζαφέρ όπου σχολίαζε τη σύλληψη ενός παιδεραστή.
Έλεγε μεταξύ άλλων, πάρτε ένα μπαλτά και να του το κόψετε σε κομματάκια! Βάλτε του  και
μια ταμπέλα στο κούτελο να λέει πως είμαι παιδεραστής!!Συμφωνώ απόλυτα, αλλά να προσθέσω και κάτι άλλο. Κλείστε τον σ' ένα δωμάτιο με καμμιά πενηνταριά νταβραντισμένους, να του εξηγήσουν τ' όνειρο και στη Συγγρού για νυχτοκάματο!!
Αυτά τα ολίγα για πρωινό!
Σε λίγο παίρνω τα κουβαδάκια μου και στη παραλία μαζί με τα παιδάκια μου!!!


ΥΓ. Έχεις απόλυτο δίκιο! Είμαι ένα ξανθό ούφο στη Ριβιέρα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!
Αν αργήσω να απαντήσω στο σχόλιό σας μη μου κρατήσετε κακία,δεν είναι πάντα εύκολο για μένα λόγω ανωτέρας βίας!
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Τραμπ και ξερό ψωμί??

Πως είπατε? Τα'παιξε η ξανθιά και δεν ξέρει τι λέει,όπως έλεγε ο Γιαννάκης μου όταν σε ανύποπτο χρόνο προτού εκλεγεί,του είπα πως αυτός...