Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

ΠΕΡΙ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ!!

Όταν ήρθαμε οικογενειακώς να εγκατασταθούμε εδώ στη Νις,αν και προερχόμενοι από χώρα μέλος της Ευρωπαϊκής ένωσης,σαν ΚΡΑΤΟΣ  η Γαλλία που σέβεται τον εαυτό του και το χρήμα των φορολόγούμενων πολιτών,έπρεπε υοχρεωτικά ν' ακολουθήσουμε κάποιες διαδικασίες ούτως ώστε να είναι νόμιμη και χωρίς προβλήματα η εδώ παραμονή μας!
Χωρίς χαρτιά δεν πας πουθενά,σε όποιο πολιτισμένο κράτος βρίσκεσαι,από όπου και αν είσαι!
Εκτός των τυπικών,υπήρξαν και ιατρικές εξετάσεις όπου σαν εγκυμονούσα εκείνη τη περίοδο,είχα άψογη αντιμετώπιση από τους εδώ γιατρούς.
Μόνον όταν είσαι εντάξει σε όλα,έχεις το δικαίωμα να νοικιάσεις ή να αγοράσεις  σπίτι και να μείνεις όσο γουσταρίζεις,διαφορετικά καθορίζουν εκείνοι ΠΟΣΟ καιρό θα είσαι στη χώρα!!!
Οποιαδήποτε σύγκριση με τη Μπανανία της Ευρώπης,το Ζιμπαμπουελλαδιστάν,είναι μάταιη,άδοξη και καταχρηστική!!
ΥΓ.Γιαννάκη μου,επειδή το σμαρτάκι είναι μικρούλι για τα κυβικά μου,ξεκινώ από σήμερις κατάληψη μέχρις ότου ικανοποιήσεις το δίκαιο αίτημά μου και μου δώσεις  τη μπέμπα σου που σκουριάζει στο γκαράζ!!
Διαφορετικά θα προχωρήσω σε πιό δραστικά μέτρα αν με ανθίζεσαι!!!

6 σχόλια:

  1. Επέλεξες το κτίριο μικρή μου; η ακόμα ψάχνεις;
    Τα έχω ξανά πει, μια χαρά είσαι εκεί,μην το κουνάς ρούπι...
    καλημέρα τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι Φούλη μου το βρήκαμε και είνασι ομορφούλι!!
    Έχει και ωραία θέα!!
    Όσο για μόνιμη εγκατάσταση στην Ελλάδασ δεν το βλέπω,μάλλον κατά Κύπρο μεριά θα είμαστε όταν με το καλό το αποφασίσουμε!!
    Καλημέρα Φούλη μου και πολλά φιλιά!
    Να προσέχεις όταν ανεβαίνεις Αθήνα,κατάντησε πόλη μιας άλλης χώρας!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελα ρε Νάντια αν αρχίσεις και'συ να κάνεις διαμαρτυρίες για την μπέμπα εμείς τι πρέπει να κάνουμε απεργίας πείνας?
    Ετσι και αλλιώς σε λίγο θα κάνουμε αναγκαστικά λόγο έλλειψη εργασίας!

    Καλό ΣΒΚ να΄χεις με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Ελένη μου!
    Πως να μη διαμαρτύρομαι αφού βολεύτηκε ο κύριος με το σμαρτάκι μου κι έχει τη μπέμπα να σκουριάζει!!!
    Δώστην σε μένα καλέ μου κύριε,τι φοβάσαι δλδς???
    Και μη χειρότερα Ελένη μου για να κόψω τη πλάκα,δεν πάμε καθόλου μα καθόλου καλά!
    Εδώ είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα,αλλά από δουλειές άστα να πάνε!
    Πολλά φιλιά σε σένα και την οικογένειά σου Ελένη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναντιάκι μου
    μη μιλάς καθόλου!
    Ελα από δω μια βόλτα να δεις τι γίνεται!!!!
    Τα χάλια μας - τα χάλια μας
    τα βλεπω στα κανάλια μας....

    Φιλιά πολλά γλυκιά μου
    καλά να περνάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ ΕΔΩ.ΜΕΙΝΕ ΕΚΕΙ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ.
    ΦΙΛΙΑ ΣΤΑ ΜΩΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ.
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!
Αν αργήσω να απαντήσω στο σχόλιό σας μη μου κρατήσετε κακία,δεν είναι πάντα εύκολο για μένα λόγω ανωτέρας βίας!
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Τραμπ και ξερό ψωμί??

Πως είπατε? Τα'παιξε η ξανθιά και δεν ξέρει τι λέει,όπως έλεγε ο Γιαννάκης μου όταν σε ανύποπτο χρόνο προτού εκλεγεί,του είπα πως αυτός...