Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011

ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ!

Πάλης ξεκίνημα-νέοι αγώνες,
Να πω και τα κνίτικα να δέσω η μανούλα!!!
Καινούργιο μπλογκάκι λοιπόν,όπου ευελπιστώ να μην έχει καμμία σχέση,στη θεματολογία του τουλάχιστον με το προηγούμενο!
Κάθε αρχή και δύσκολη θα με πείς καλέ μου άνθρωπε,οπότε........
Λοιπόν φίλες μου και φίλοι,η ξανθιά ξαναχτυπά ανανεωμένη και με περισσότερη ενέργεια για να σας ξεναγήσει στις αναρτήσεις που ΘΑ φτιάξει το ξανθό της κεφάλι!
Η καλή μου Φούλη έχει κάποιες απορίες όπου λέω στο μέλλον ν' απαντήσω λεπτομεριακώς!!
Η άλλη μου καλή φίλη η Ελένη προσπαθεί να ξορκίσει το νέο χρόνο να μην είναι ίδιος με τον προηγούμενο!
Και η Αγγέλα μου σαν πιο τσαμπουκάς,λέει στα ίσια του φιλαράκου μας να είναι πιο καλός!!
Τι τα θέλετε καλές μου,ό,τι και νάναι δεν γλυτώνουμε!
Στα σοβαρά τώρα,προσωπικά θάθελα οι ευχές μας να πραγματοποιούνταν έστω και στο ελάχιστο,αλλά βλέπετε δεν είναι όλα ρόδινα σε τούτη τη ζωή.
Τεσπα,μην αρχίσω νταουνιάρικα τα εγκαίνια του νέου μου μπλόγκ!!
Καλή χρονιά νάχουμε όπως και νάναι και καλή δύναμη με υγεία κι ευτυχία!!

11 σχόλια:

  1. ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΕΥΧΕΣ
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΧΡΟΝΟ
    ΠΑΝΠΛΟΥΤΟΙ ΝΑ ΣΤΕ ΣΤΙΣ ΧΑΡΕΣ
    ΚΑΙ ΠΑΜΦΤΩΧΟΙ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ.
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.
    ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΑΝΟΙΞΕΙ ΑΚΟΜΑ:))
    ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είναι όλα ρόδινα αλλά θα τα κάνουμε!
    Δική μας η ζωή, ότι θέλουμε θα την κάνουμε
    Καλή χρονιά με 2011 φιλιά
    και γερά γερά με τσαμπουκάαααααααα
    Σμουατς κοριτσάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφο είναι με φόντο αυτήν την υπέροχη ακρογιαλιά εύχομαι έτσι φωτεινή να'ναι η νέα χρονιά που περιμένουμε!

    Καλή αρχή και για σένα στην χρονιά που ξεκινά καιτην γεμίζουμε όλες τις ευχές μας για να την καλοπιάσουμε!

    Φιλιά θαλασσινά ξανθούλα στα μωρούλια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΝΤΙΝΑΚΙ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή αρχή στο νέο μπλοκάκι σου!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ....
    Καλά να περνάς με τα αγγελούδια, και τον αγαπημένο σου....
    Πολλά φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλέ μου φίλε Σκρουτζάκο σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
    Εύχομαι και για σένα εκ βάθους ψυχής ό,τι καλύτερο για σένα και την οικογένειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Nαι ρε Αγγέλα θα τα κάνουμε που να πάρει!
    Στο χέρι μας είναι στο φινάλε να διεκδικούμε αυτό που μας αναλογεί!!
    Χρόνια πολλά και καλά κι ευτυχισμένος ο νέος έτος που λέει κι ο πεθερός μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου για τα καλά σου λόγια!
    Πολλά φιλιά Λεμεσιανά,προς το παρόν,και κάθε υγεία και ευτυχία σε σένα και την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νικόλα φίλε μου,σε ευχαριστώ πολύ.
    Κάθε ευτυχία και υγεία στην οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε ευχαριστώ πολύ Φούλη μου!
    Εύχομαι και για σένα υγεία και κάθε ευτυχία όπως επίσης και στην οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή αρχή Νάντιά μου!!!

    Παρεούλα θα περπατάμε με τις αγωνίες μας,τα άγχη μας,τις χαρές μας!!!!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!
Αν αργήσω να απαντήσω στο σχόλιό σας μη μου κρατήσετε κακία,δεν είναι πάντα εύκολο για μένα λόγω ανωτέρας βίας!
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Τραμπ και ξερό ψωμί??

Πως είπατε? Τα'παιξε η ξανθιά και δεν ξέρει τι λέει,όπως έλεγε ο Γιαννάκης μου όταν σε ανύποπτο χρόνο προτού εκλεγεί,του είπα πως αυτός...