Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Είδηση που συγκλονίζει!

Η είδηση της αυτοκτονίας ενός 9χρονου διαβητικού παιδιού,έχει συγκλονίσει την κοινωνία εδώ στη Γαλλία!
Προηγουμένως είχε τσακωθεί με την νταντά της,επειδή δεν την άφησε να φάει ένα γλυκό!!!!
Τελικά,δεν πρέπει να εμπιστεύεσαι το παιδί σου σε κανέναν ξένο,όσο ειδικός κι αν είναι,όσες γνώσεις κι αν έχει,πέραν από τον εαυτό σου!
Εγώ να αφήσω ξανά τα μωρουλίνια μου έστω και ένα λεπτό σε ξένα χέρια????
Προτιμώ να πεθάνω,να στερηθώ τα πάντα όλα αν είναι να μου συμβεί κάτι τέτοιο!
Η συγκλονιστική είδηση εδώ.

4 σχόλια:

  1. Έλα !! απίστευτο...
    Να προσέχεις ξανθομάνα...
    Τα φιλιά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το τραγικό είναι που ένα 9χρονο είναι καταδικασμένο σ'ολη του τη ζωή να στερείται τις αγαπημένες του απολαύσεις και όχι η νταντά του παιδιού πιστεύω!

    Φιλιά θαλασσινά ξανθομάνα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι όμως Φούλη μου,έγινε κι αυτό!
    Όσο για μένα,μία φορά τα άφησα με την...νταντά για λίγο αλλά δεν το ξανακάνω!!
    Πολλά φιλάκια Φούλη και την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όχι Ελένη μου,δεν κακολογώ την νταντά πρός θεού!
    Φαντάσου το σοκ που υπέστει αυτή η γυναίκα και τις τύψεις πιθανόν που θα νιώθει!
    Δεν είμαι ειδθκή σε τπτ,ούτε σαν μάνα,εμένα αυτή η είδηση με τρέλανε!
    Πολλά φιλιά και πολλή καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!
Αν αργήσω να απαντήσω στο σχόλιό σας μη μου κρατήσετε κακία,δεν είναι πάντα εύκολο για μένα λόγω ανωτέρας βίας!
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Τραμπ και ξερό ψωμί??

Πως είπατε? Τα'παιξε η ξανθιά και δεν ξέρει τι λέει,όπως έλεγε ο Γιαννάκης μου όταν σε ανύποπτο χρόνο προτού εκλεγεί,του είπα πως αυτός...