Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

Γιορτή εις διπλούν!

Χθες δύο από τα πιο αγαπημένα μου πρόσωπα είχα τη γιορτή τους!

Ο άντρας μου και ο πατέρας μου,δύο άνθρωποι όπου προσπαθώ τη μέρα την δική τους να την αφιερώσω σε αυτούς,όσο μπορώ δλδ δεδομένων και τηρουμένων των αναλογιών όταν υπάρχουν και δύο βρέφη για φροντίδα!!
Anyway!
Σήμερα θα γράψω για τον πατέρα μου λίγα λογάκια.
Από παλιά,μαθητούδα ακόμα στο γυμνάσιο,έτρεχα πρωί πρωί ανήμερα του Άι Γιαννιού,να πάρω ένα μπουκέτο με τα αγαπημένα του κατακόκκινα 30φυλλα,να τα βάλω σε βάζο πάνω στο τραπέζι του σαλονιού!

Εκείνη την  ημέρα έκανα κοπάνα από το σχολείο και την είχα αφιερώσει στον πατέρα μου!
Έβαζα το ξυπνητήρι να ξυπνήσω νωρίτερα από εκείνον να του ετοιμάσω καθαρά ρούχα,να σιδερώσω το πουκάμισο,να φτιάξω το πρωινό του,εγώ που άλλες φορές όταν έπρεπε να ξυπνήσω για το σχολείο πήγαινα ΠΑΝΤΑ αργοπορημένη και μισοκοιμισμένη.Τα δε Σαββατοκύριακα πήγαινε μεσημέρι να ξυπνήσω!!
Τούτη όμως τη μέρα,ο ζήλος της.....καλής νοικοκυρούλας μ' έκανε να ξεχνώ τα πάντα!Στην υπηρεσία του πατέρα!!Ακόμη και η θετή μου μητέρα απορούσε!!
Αφού λοιπόν τον στόλιζα και τον περιποιόμουν και  πήγαινε στη δουλειά,ανελάμβανα να φτιάξω το αγαπημένο του φαγητό όταν θα γύριζε το απόγευμα!
Θυμάμαι την πρώτη χρονιά που ξεκίνησα την....κατασκευή του παστίτσιου,ήταν τόόόόσο μα τόσο γλυκό,που ακόμη και σήμερα υποψιάζομαι σαμποτάζ εκ μέρους του Νικόλα του αδελφού μου,ο οποίος τυχαία?δεν πήγε σχολείο και αυτός εκείνη την ημέρα!!!
Πρέπει να μου άλλαξε το βαζάκι με το αλάτι!
Όμως ο πατέρας για να μην αποθαρρύνει την κορούλα του,έφαγε την κομματάρα του σαν να μην έτρεχε τπτ,ενώ τα υπόλοιπα μέλη με κράζανε!Εκείνος είπε ευχαριστώ και με πήρε στην αγκαλιά του δίνοντάς μου ένα φιλί,λέγοντάς μου παράλληλα πως έφαγε το.....πιο γλυκό παστίτσιο της ζωής του!!!
Άλλη φορά πάλι,στη σπουδή μου να τον προλάβω και να του δώσω καθαρά ρούχα στη μέρα της γιορτής του,έβαλα ένα ζευγάρι κάλτσες διαφορετικού χρώματος!!
Χθες βέβαια δεν με άφησαν να τους φτιάξω τπτ και οι δυο τους,αλλά πίσω έχει την ουρά η αχλάδα!!

 Αυτά λοιπόν και ετοιμαζόμαστε σγα σγα για την επιστροφή μας εις τας Γαλλίας απο βδομάδα!
Καλά περάσαμε είθε κάθε χρόνο να είναι έτσι!!
ΣΜΑΟΥΤΣ!!!
Χρόνια Πολλά και πάλι!!

9 σχόλια:

  1. Αμ αυτά είναι!! οι κόρες λατρεύουν τους πατεράδες...
    Πολύ γλυκό ποστ...
    Καλημέρα να τους χαίρεσαι γερούς και δυνατούς..
    Φιλιααααααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειδικά εγώ με τον πατέρα μου Φούλη μου,σκέτη λατρεία!
    Τώρα βαδίσει στα χνάρια μου και η μικρότερη αδελφή μου αλλά δεν με φτάνει χαχα!!
    Σε ευχαριστώ πολύ Φούλη,να είσαι καλά!
    ΚΑΛΗΜΕΕΡΑΑΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΕΜΑΤΗ ΚΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

    ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτά είναι!
    Να τους χαίρεσαι γλυκιά μου!
    Αντε και του χρόνου πάλι
    να σαι εδώ να τους γιορτάσετε
    όλοι μαζί! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ Αγγέλα μου!
    Κι εσύ να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοριτσάρα μου να τους χαίρεσαι και τους δύο!
    Να σου ζήσουν και να'σαστε ευτυχισμένοι για πολλά χρόνια μαζί.
    Ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό ο τραυματισμός σου ώστε να σε ταλαιπωρήσει.

    Φιλιά θαλασσινά!

    Υ.Γ ειχα κρατήσει στη sidebar το προηγούμενο και δεν είχα δεί οτι έκανες ανάρτηση διορθώνω αμέσως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όπου ξανθιά και η μοίρα της ΧΑΧΑΧΑ!!
    Δεύτερο διάστρεμμα επι Γαλλικού εδάφους!
    Ευτυχώς που δεν έσπασα το πόδι!
    Να είσαι καλά Ελένη μου.
    Καλησπέρα,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να τους χαίρεσαι κοπέλα μου!Να είναι πάντα καλά!!!

    Αχ αυτή η αγάπη του μπαμπά προς την κόρη!Πόσο μου έχει λείψει...

    Έτσι να τον αγαπάς πάντα και να τον προσέχεις!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!
Αν αργήσω να απαντήσω στο σχόλιό σας μη μου κρατήσετε κακία,δεν είναι πάντα εύκολο για μένα λόγω ανωτέρας βίας!
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Τραμπ και ξερό ψωμί??

Πως είπατε? Τα'παιξε η ξανθιά και δεν ξέρει τι λέει,όπως έλεγε ο Γιαννάκης μου όταν σε ανύποπτο χρόνο προτού εκλεγεί,του είπα πως αυτός...