Κυριακή 16 Ιουλίου 2017

ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΠ' ΤΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ.

Την Παρασκευή συμπληρώθηκε ένας χρόνος από εκείνη την απίστευτη βαρβαρότητα που συνέβη εδώ στη Νίκαια, ανήμερα της επετείου της πτώσης της Βαστίλης.
Μέρα εθνικής εορτής για τους Γάλλους και ως είθισται σε τέτοιες περιπτώσεις, οι Γάλλοι αλλά και πολλοί τουρίστες είχαν μαζευτεί στην Promenade για το σόου με τα πυροτεχνήματα που αναμενόταν
ως κορύφωση του εορτασμού, όταν συνέβη το απίστευτο! Ένα φορτηγό έπεσε πάνω στο πλήθος σπέρνοντας τον θάνατο. Αποτέλεσμα 86 νεκροί, ανάμεσά τους  8 παιδιά αν θυμάμαι καλά, και περίπου 120 τραυματίες!!!!Νούμερα απίστευτα σε μια ήσυχη κατά τα άλλα πόλη όπως η Νίκαια.
Εμείς ήμασταν στα πεντακόσια περίπου μέτρα απ' το συμβάν και όταν συνειδητοποιήσαμε τι είχε συμβεί, όπου φύγει φύγει!!
Η Γαλλία μέχρι τώρα έχει πληρώσει ακριβά τούτη την τυφλή τρομοκρατία με πάνω από 200 νεκρούς.
Επίθεση στο περιοδικό σαρλί, Μπατακλάν και τώρα Νίκαια.
Την Παρασκευή λοιπόν σε μια συγκινητική τελετή μνήμης, ο Μικρόν υποσχέθηκε ανηλεή πόλεμο κατά της τρομοκρατίας όπου γης! ΩΧ!! Κάτι μου θυμίζει αυτό!! Η βία φέρνει βία αγόρι μου και όταν μπεις σ' αυτό το γαϊτανάκι εκδίκησης, η συνέχεια είναι απρόβλεπτη.
Για να επανέλθω στα της εκδήλωσης, αφέθηκαν στον ουρανό 86 μπαλόνια όπου συμβόλιζαν τις ψυχές που χάθηκαν, τοποθετήθηκε μνημείο σε σχήμα καρδιάς με τα ονόματα των θυμάτων, ατελείωτες ομιλίες και εξορκισμοί, αλλά πέρα από αοριστίες δεν ακούστηκε τπτ συγκεκριμένο για τις πρακτικές πρόληψης τέτοιων κρουσμάτων.
Εγώ πάντως δεν λέω τπτ γιατί μια χαζή ξανθιά τι να προτείνει? Άσε που μπορεί άθελά μου να πω κάτι που ίσως διεγείρει τις....ευαίσθητες χ(π)ορδές κάποιων!! Οπότε σκασμός!
Από εκείνη την ημέρα πάντως γίναμε πιο υποψιασμένοι και προσεκτικοί στις ποδαράτες τσάρκες και μετακινήσεις μας γιατί ποτέ δεν ξέρεις.
Εγώ προσωπικά έχω αναθεωρήσει τις απόψεις μου σε πολλά θέματα κι έγινα προστατευτικότερη με τα παιδιά μου όταν αντίκρισα με τα μάτια μου την πεταμένη κούκλα στο δρόμο και δίπλα να κείτεται νεκρό το εννιάχρονο κοριτσάκι που της ανήκε!
Ο Θεός να βάλει το χέρι του, όποιος Θεός τέλος πάντων, γιατί ζούμε σε περίεργους και παράξενους καιρούς με πρωτόγνωρα και ύποπτα συμβάντα.

ΥΓ.Σουλτανάκο,  η κόρη είναι πιο τσαμπουκαλού από τη μάνα! Ρούφα τ' αυγό σου και πρόσεχε το μέλλον σου!! Στο φινάλε φτιάξε φασολάδα να 'χεις όσο φυσικό αέριο θέλεις!!!

2 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Διάβασα την ανάρτηση και συμφωνώ απόλυτα.Ένας εξουσιαστής,δεν θα μπορούσε ποτέ να επιβληθεί στο κοπάδι του αν δεν ελπιδοφόρες προσμονές,όπως οι κάθε είδους θρησκείες και όχι μόνο.
      Όμως είσαι ολίγον αφελής!
      Δεν γίνεται το σύστημα να επιτρέψει ποτέ να σταματήσουν αυτά που μας αλλοτριώνουν και μας εμποδίζουν να δούμε κατάματα τη πραγματικότητα!
      Αν γίνει,τότε αυτός θα είναι ο παράδεισος επί της γαίας ή το...ουρί για τους αλλόθρησκους!!
      Επίσης ξεχνάς τον πραγματικό θεό που όλοι προσκυνάμε και αγωνιζόμαστε:ΧΡΗΜΑ-ΠΑΡΑΣ-ΜΟΝΕΥ!!!Για τούτον το θεό,δημιουργήθηκαν όλοι οι άλλοι!!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!
Αν αργήσω να απαντήσω στο σχόλιό σας μη μου κρατήσετε κακία,δεν είναι πάντα εύκολο για μένα λόγω ανωτέρας βίας!
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Τραμπ και ξερό ψωμί??

Πως είπατε? Τα'παιξε η ξανθιά και δεν ξέρει τι λέει,όπως έλεγε ο Γιαννάκης μου όταν σε ανύποπτο χρόνο προτού εκλεγεί,του είπα πως αυτός...