Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Έκθεσις ιδεών-Το αγαπημένο μου ζωάκι.


Ψάχνοντας τα υπάρχοντα,ανάμεσα σε πολύ χαρτούρα και βιβλιοσυρμό από σχολικά βιβλία,ανακάλυψα και ένα τετράδιο εκθέσεων της τρίτης δημοτικού και είπα να το ξεφυλλίσω να θυμηθώ τα νιάτα μου!!
Έλα όμως που το τετραδιάκι ήταν του Νίκου του αδελφού μου!!
Και καθώς ξεφύλλιζα τις αναμνήσεις,πέφτω στο παρακάτω πόνημα του Νικολάκη μαςςς!!!!
Αντιγράφω αυτούσιο χωρίς να πειράξω την ορθογραφία!

Έκθεση του μαθιτή Νίκου Στασινόπουλου.
Το αγαπυμένο μου ζοάκι.

Το αγαπιμένο μου ζοάκι είνε η αρκούδα.
Μου αρέσει πολί η αρκουδα γιατι της αρεσει το μελι,επιδης μου αρεση και μενανε.
Επισις εχει πολες τριχες ασπρες,η καημενη γερασε και κανη αντιλαλο στο χιόνι που καθεται.
Επειδη ομως ειναι ζωο που εξαφανοζετε σιγα σιγα,να μην το φερουμε στη πολη γιατι θα χαθεί!!!!
Αμα κατεβει στο σινταγκμα σιγουρα θα τα χασει απο τους ανθρόπους που θα δει.
Γιαφτο να διατιρητε τιν αρκουδα σας μακρια απο την Αθινα σε μερη επαρχιακα με λιγο κοσμο!!!
Επισης να προσεχετε οι μεγαλιτεροι οταν της δινετε φαι μην ξεχνατε το μελι,επιδης της αρεσει να το γλιφει και να μασάει τα χερια της!!!!
Την αλλη φορα που θα γραψω για τα ζοάκια μου,θα σας γραψω για τη καλη μου λιονταρίνα που κάθεται μονη στην αβλη και κλεει!!

ΤΑ ΘΑΥΜΑΣΤΙΚΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ!!!

Καλό???
Τώρα αν ψάχνετε να δείτε τι έγραψα εγώ,ατυχήσατε καλοί μου άνθρωποι!!
Σιγά μη βγάλω εγώ τα άπλυτά μου στη φόρα!!
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑΑΑΑ!!!!

11 σχόλια:

  1. Bρε τον Νικολάκη!!!!
    Αμα σε διαβάσει φαντάζομαι πως θα σου κρατάει
    μούτρα καμιά βδομάδα!Χα χα χα χα χα χα
    Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχα ένα θέμα με την ορθογραφία το έχει,σαν και εμένα!!
    καλησπέρα καλή βδομάδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Αγγέλα μου!
    Αμ το είδε και με απείλησε οτι θα φτιάξει κι αυτός μπλογκ να βγάλει τα δικά μου!!
    Την έβαψα ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!
    ΚΑΛΗΜΕΕΡΑΑΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Φούλη μου!
    Δε πειράζει καλέ,είχε όμως φαντασία ο μικρός!
    ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φοβερή έκθεση ο Νικολάκης!
    Αν βγάλω στην φόρα του γιού θα εξαφανιστεί για 1εβδομάδα και έχουν πολύ φάση!

    Φιλί θαλασσινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μακάρι να εύρισκα κι εγώ ένα τέτοιο τετράδιο. Κειμήλιο είναι. Γι αυτό και των παιδιών σου να τα κρατήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πΡαγΜΑΤΙΚά,πωλλλεί γλοικώς Ο Νυκωλάκεις ΣκουλόυκάκΟΙ Μου!!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΡΡΑΑΑΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να βρω κι εγώ το θάρρος να βγάλω τα δικά μου!!
    Θα γελάτε για δυο μήνες κι έρχεται μεγάλη βδομάδα!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑ ΕΛΕΝΗΗΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φυσικά και θα τα κρατήσω των παιδιών μου να έχουν να θυμούνται και άμα λάχει να τα δημοδιεύσουν κάποτε!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΘΕΕΕΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό Πάσχα και πολύ χαρούμενο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!
Αν αργήσω να απαντήσω στο σχόλιό σας μη μου κρατήσετε κακία,δεν είναι πάντα εύκολο για μένα λόγω ανωτέρας βίας!
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Τραμπ και ξερό ψωμί??

Πως είπατε? Τα'παιξε η ξανθιά και δεν ξέρει τι λέει,όπως έλεγε ο Γιαννάκης μου όταν σε ανύποπτο χρόνο προτού εκλεγεί,του είπα πως αυτός...