Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

ΕΛΕΟΟΟΣΣΣ!!!

Είπαμε κι εμείς με το Γιαννάκη μου να κάνουμε ένα μπρέικ,ένα τάιμ άουτ ρε αδερφέ και ο κόσμος κοντεύει να γυρίσει τ'ανάσκελο!!
Σεισμοί 9 ρίχτερ,τσουνάμια 15? μέτρων,καταστροφές,ραδιενεργά νέφη,επεμβάσεις και βομβαρδισμοί εκδημοκρατισμού  για το καλό της ανθρωπότητος,φήμες περί πτωχεύσεως,και άλλο μνημόνιο,συμφωνίες επιμήκυνσης,γιαουρτοπόλεμοι,παρένθεξις(τουλάχιστον ήτανε νόστιμο κύριε Παγκαλίνο μου??κλείσιμο παρένθεξης),άρχισε το δεύτερο dancing with the stars,κλπ,κλπ,κλπ!!
Αν είναι έτσι καλοί μου άνθρωποι,την επόμενη φορά που θ'αποτολμήσουμε να ταϊμαουτιστούμε,να κοιτάξουμε να συνδυάσουμε τις ημερομηνίες με τα εσχατολογικά σενάρια του 2012!!!
Έλεος δλδ,έλεος!
Κατά τα άλλα όλα τέλεια!Χρειαζόμασταν και οι δύο τούτο το μπρέικ,αν και το παραμπιιιιιιιππ!!
Τα μωράκια μου βέβαια παρέμειναν στη Κύπρο κι εγω προβλέπεται να κάνω τη διαδρομή Νίκαια-Αθήνα-Λεμεσσός κάτι σαν Σύνταγμα -Ομόνοια ένα πράγμα αρχής γενομένης από τούτο το Σαββατοκύριακο!!
Φιλάκια πολλά κι επανέρχομαι να βάλω κάποια πράγματα σε τάξη!

9 σχόλια:

  1. Θα περιμένουμε να
    βάλεις μια τάξη μέσα στο χάος!~
    Είσαι η ελπίδα μας :Ρ
    Φιλιά κοριτσάρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε εσύ φταις για όλο το χάλι παγκοσμίως γκαντέμο...
    φιλιά πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύχομαι σε όλους μας μια ευτυχισμενη και τυχερη εβδομάδα με τα λιγότερα προβλήματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ήντα'παθες κακομίτσα μου?
    Ήταν το πιο επεισοδιακό 15ήμερος για όλους μας!

    Καλά να'σαι εσύ και τα μανάρια σου
    και φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα Απρίλη απο αυριο.
    Να έχουμε έναν υπέροχο ανοιξιάτικο μήνα
    γεμάτο υγεια χρώματα κι αρώματα λουλουδιών!
    Ενα μήνα με διάθεση χαρούμενη και σκέψεις αισιόδοξες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΧΑΧΑΧΑ!!
    Ναι Αγγέλα μου γιατί έπεσε πολύ χαλάρωση τελευταία από μέρους μου!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΣΑΣΣΣΣΣΣΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγω η ρουφιάνα φταίω για όλα Φούλη μου, το παραδέχομαι!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα καλέ μου φίλε!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι να πάθω Ελένη μ'??
    Τάχω παίξει η χαζή και δεν ξέρω τι γίνεται!!
    Τόσα μαζεμένα,χτύπησα κόκκινο!!
    Να είσαι καλά κι εσύ πολλά φιλιά και από μένα!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!
Αν αργήσω να απαντήσω στο σχόλιό σας μη μου κρατήσετε κακία,δεν είναι πάντα εύκολο για μένα λόγω ανωτέρας βίας!
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Τραμπ και ξερό ψωμί??

Πως είπατε? Τα'παιξε η ξανθιά και δεν ξέρει τι λέει,όπως έλεγε ο Γιαννάκης μου όταν σε ανύποπτο χρόνο προτού εκλεγεί,του είπα πως αυτός...