Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

ΒΑΣΙΣΟΥ ΠΑΝΩ ΣΟΥ(μεταξύ μας τώρα.....)



Απ' τη ζεμπεκιά στη ροκιά και μετά στα τσάμικα!!!
Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ!!

Κι εκεί που σκεφτόμουν γενικώς(ναι ρε! Σκέφτονται και οι ξανθιές πότε πότε!),ήρθε στο νου μου τούτο το άσμα,εξ αφορμής της επίσκεψης γιωργάκη εδώ στη Γαλλία του Σαρκοζί,προς αναζήτηξη στήριξης,δανεικών κλπ,κλπ!!
Τι τα θες γιωργάκη μου!Στα λέει το άσμα!Βασίσου στον εαυτό σου και μη ζητάς δεκανίκια!
Να δεις ο ντομινικ δεν τρως καν τι λέει!

Άλλο θέμα!
Ήρθαν οι δικοί μου και απήγαν τα μωράκια μου!Ναι!
Τα πήραν μαζί τους στη Κύπρο και μας αφήκαν μοναχούλια μας!!
Φτάιω τώρα εγώ που βρήκα ευκαιρία και είπα του Γιαννάκη μου,εξαφανίσου καμμιά δεκαριά μέρες από τη δουλειά και πάμε να ζήσουμε ανέμελα τούτες τις μέρες οι δυό μας?????
Αφεντικό είσαι στο φινάλε,δε θα πάθεις και τπτ αν το κλείσεις το κατάστημα και δώσεις άδεια στους υπαλλήλους σου!Το πολύ πολύ να χάσεις καμμιά εργολαβία!!!
Να πάμε όπου γουσταρίζουμε,να κάνουμε ό,τι θέμε,χωρίς φόβο κλάματος!

Αν με χάσετε για κάμποσο μην απορήσετε!Πήρα ρεπό διαρκείας και δεν θα αφήσω χαμένη την ευκαιρία με τπτ.Να είμαστε μετά από καιρό ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

6 σχόλια:

  1. Ακόμα εδώ είσαι;;;
    Εξαφανίσουυυυυυυ
    και να περάσεις όμορφααααα

    Αχχχχ πολύ το χάρηκα!
    Θυμάμαι πως έκανα εγώ όταν έστελνα
    το παιδί στη γιαγιά του να ησυχάσω!

    Φιλιά πολλάαααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο! άντε καλά να περάσεις!

    Βρέ πόσο πήγαν τα μωρά??

    Φιλί θαλασσινό:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΩ ΚΑΠΩΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΗΣΥΧΑ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΟΜΟΡΦΑ.ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΠΗΡΕΣ ΡΕΠΟ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!
Αν αργήσω να απαντήσω στο σχόλιό σας μη μου κρατήσετε κακία,δεν είναι πάντα εύκολο για μένα λόγω ανωτέρας βίας!
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Τραμπ και ξερό ψωμί??

Πως είπατε? Τα'παιξε η ξανθιά και δεν ξέρει τι λέει,όπως έλεγε ο Γιαννάκης μου όταν σε ανύποπτο χρόνο προτού εκλεγεί,του είπα πως αυτός...