Τρίτη 29 Μαΐου 2018

ΤΡΈΛΑ ΜΕ ΚΟΡΔΕΛΑ!

Ή ο κόσμος τρελάθηκε ή εγώ ήρθα από άλλο πλανήτη!Είμαι εξωγήινη!
Είναι κάτι παραπάνω από ορατό πως η υπόθεση μυρίζει!
Και μυρίζει πολύ χάλια!Παγκοσμίως γίνεται το έλα να δεις και στην πτωχή πλην τίμια Πατρίδα μου,οι κυβερνώντες χασκογελούν και κοροϊδεύουν τα πρόβατα πως τον Αύγουστο(που είναι παχιές οι μύγες),βγαίνουμε απ'τα μνημόνια και θα δανειζόμαστε μόνοι μας,αφού φτιάξαμε ένα μαξιλαράκι κάμποσων δις, χωρίς την βοήθεια της Ε.Ε.
Δλδ??
Ξανά μανά και φτου απ'την αρχή.
Δάνεια,φυσικά για λίγους κι εκλεκτούς και το χρέος θα μεγαλώνει και θα μεγαλώνει μέχρι να σκάσει για πολλοστή φορά στα μούτρα σας συνέλληνές μου που λέει και το ποιητή!
Και δεν τους πήρατε ακόμη στο κυνήγι!
Τες πα!
Ήρθε το καλοκαιράκι επιτέλους!
Βέβαια τα μπανάκια μου εγώ δεν τα σταμάτηξα,χειμερινή κολυμπήτρια γαρ,μαζί μου και τα δίδυμα στις τρέλες της μανούλας!!
Τα άλλα δύο βέβαια τα έχει αναλάβει η γιαγιά Νάντια,καθότι μικρότερα και κρυουλιάρικα!
Χθες λοιπόν κατά τις οκτώ το πρωί,είμαστε στη παραλία της Leuval με όλα τα συμπράκαλα,να παραδώσει η ξανθιά μαθήματα σέρφινγκ στα δίδυμα!!
Το γέλιο της αρκούδας θα πρέπει να έριξε όποιος μας παρακολουθούσε!
Anyway!
Αφού το....μάθημα τελείωσε,κατά τις έντεκα λέμε να επιστρέψουμε σπίτι,οπότε σκάει μύτη ο άντρας μου με τα άλλα δύο μικρότερα!
-Τι έγινε κούκλα,τελείωσε το μάθημα?
-Τι έγινε κούκλε,θα κάνεις μάθημα και στα μικρά??
-Όοοχι καλέ!Ήρθαμε να σας χαζέψουμε!
-Και να γελάσετε προφανώς!
Η Ηλέκτρα μου εν τω μεταξύ ήθελε να δείξει στον μπαμπά της,πόσο καλά σερφάρει και με παρακάλαγε να ξαναρχίσουμε!
Άλλο που δεν ήθελε η τρελή να δείξει στον άντρα της πόσο καλή δασκάλα είναι,εκτός των άλλων!
Καταλήξαμε κατά τις τρεις το μεσημέρι στη παλιά πόλη,στο μαγειρείο του φίλου του άντρα μου,να φάμε....σεφταλιές επί Γαλλικού εδάφους!
Μετά τα παιδιά ήθελαν παγωτάκι!!
Και πιο μετά ήθελαν λούνα παρκ!!Για μπανάκι με τα δίδυμα ξεκίνησα,έξι το απόγευμα καταλήξαμε σπίτι,με τις φιλενάδες να με περιμένουν για το καθημερινό απογευματινό καφέ με το απαραίτητο κουσκουσάκι!!
ΤΡΕΛΑ ΜΕ ΚΟΡΔΕΛΑ!!
Υγείαν ας έχομεν κι όλα
ας τα υπομένομεν!!

ΥΓ.
ΌΧΙ!Δεν γράφω τπτ για την σημερινή αποφράδα μέρα!Στη καρακοσμάρα της η ξανθιά!

2 σχόλια:

  1. Στη καρακοσμάρα της η ξανθιά. Έχει τον αντρούλη της, τα παιδάκια της... Σε ζηλεύω! Συνέχισε έτσι. Έτσι κι αλλιώς η Πόλη θα μείνει τουρκική για πάντα και που την σκεφτόμαστε τίποτα δεν κάνουμε. Θέλημα "θεού" ήταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι να κάνω η άμοιρη!Κάνω κι εγώ ζωάρα σαν το Καμένο που ήρθε στο Κάρλο να δει F1!!!
    Εφτά χρόνια εδώ και μόνο φέτος δεν πήγαμε!Σα να το ξέραμε!
    Όσο για τη Πόλη μην απελπίζεσαι.Έτσι κι αλλιώς η ελπίδα ψοφάει πάντα τελευταία!!
    Αν είναι θέλημα του...Διός,που ξέρεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!
Αν αργήσω να απαντήσω στο σχόλιό σας μη μου κρατήσετε κακία,δεν είναι πάντα εύκολο για μένα λόγω ανωτέρας βίας!
Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Τραμπ και ξερό ψωμί??

Πως είπατε? Τα'παιξε η ξανθιά και δεν ξέρει τι λέει,όπως έλεγε ο Γιαννάκης μου όταν σε ανύποπτο χρόνο προτού εκλεγεί,του είπα πως αυτός...